tirsdag den 28. juni 2016

Iris til salg fra vores mark

Vi har som i tidligere år nogle ekstra iris som vi sælger af hvis nogen i Skandinavien skulle være interesseret ,det er primært de høje skægiris men også iris fra andre grupper ,dvs lave skægiris  ,spuria ,aril.iris mm.

I år er vi startet på at omstrukturer vores mark,så der bliver færre iris,hvilket er nødvendigt rent arbejds-mæssigt, da lugning og pasning løber op i rigtig mange timer ,men det er jo dejligt at arbejde med iris :)


Her er vores velkomstside, du kan evt navigerer derfra.:
El Vilosell Iris
 

4 kommentarer:

  1. Super Jan

    Det ser godt ud!

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Hej, jeg fik et tip om dig gennem Iris og liljeforeningen på min forespørgsel om hvor man kan købe Iris Germanica. Kan vi sludre om hvar du har? jeg kan kontaktes på lewis dot kathe ad gmail.com

    SvarSlet
  3. Iris er bare fantastiske, kan huske at min bedstemor havde dem i haven da jeg var lille :).

    Kig forbi FlowerAwards, hvis du skal med! Konkurrencen starter onsdag, men du kan allerede tilmelde dig i dag!

    SvarSlet
  4. Wonderful garden! Are you now only facebooker, Jan?))
    xoxo, Juliana | PJ’ Happies :)

    SvarSlet